۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از یک کارگاه تولیدی در شهرستان زرنديه كشف شد. 
کد خبر: ۱۰۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "روح الدین یوسفوند" افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه، پس از انجام اقدامات فراگیر پلیسی و اطلاع از وجود تعدادی دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در یک کارگاه تولیدی در این شهرستان، بررسی موضوع را آغاز كردند.
وي یادآورشد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان زرندیه به همراه کارشناسان اداره برق این شهرستان به کارگاه تولیدی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل موفق به کشف ۸ دستگاه ماینر قاچاق که به صورت غیرمجاز فعال شده بودند، شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه افزود: ارزش تقریبی دستگاه های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ یوسفوند ،با اشاره به اينكه متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد اظهار داشت: در فصل سرما و در این برهه از زمان متاسفانه برخی افراد سودجو به صورت غیرمجاز برای مصارف غیرعادی از برق شهری استفاده می کنند که لازم است شهروندان در صورت اطلاع با استفاده از تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار